منتديـ فرفشـ
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم انت لم تقم بالتسجيل يشرفنا ان تقوم بالتسجيل اذا رغبت بالمشاركه في المتندي
منتديـ فرفشـ
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم انت لم تقم بالتسجيل يشرفنا ان تقوم بالتسجيل اذا رغبت بالمشاركه في المتندي
منتديـ فرفشـ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديـ فرفشـ

أهلاً وسهلاً بك يا زائر ، منوّر منتدي فرفش

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
حصريا حفلة تامر حسني في مارينا بمساحة 290 ميجا

هو ايه معني الحب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بيسو
.::جديد المنتدى::.
بيسو

ذكر
الدوله : هو ايه معني الحب Egypt113
المهنه : هو ايه معني الحب Studen10
المزاج : هو ايه معني الحب 710
الهوايه : هو ايه معني الحب Unknow11

هو ايه معني الحب Empty
مُساهمةموضوع: هو ايه معني الحب   هو ايه معني الحب Icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 1:19 am

---------
سالت ناس كتير هو ايه معنى الحب وجدت ان الاراءاختلفت واحد يقولى الحب احلى شىء فى الوجود والتانى يقولى انا كرهت الحب واللى بيحبوا والتالت يقولى يارتنى احب ولو مره
واحد سالته نفس السؤال جويبنى بسؤال حلو اوى قالى
لو الحب حلو اوى كداا ليه بلاقى احبه مجروحين؟؟؟؟؟؟؟
عشان كدا كتبت مقالتى دى
انا راى فى الحب دا حاجه خاصه انا شايف الحب نجمه عليا اوى فى السماا كل لما تقرب لها بتبعد مش هتقدر ابدا تعرف تمسكهاا
الحب عباره عن عمله ندرة ندره بجد مش اى حد يحب ولا اى حد يتحب الحب احسااس جميل اوى
قالوا عن الحب انه خدعه اتهموا الحب بحاجات كتير بسى الحب واقف يتفرج عليناا واقف يسمع تعليق كل واحد عليه واقف ينظر بعنين ويفكر ويقول بكره تشوفوا وانتوا اللى هتقولوا انكونت انا خدعه ووهم ولا حقيقه واساس
تعرفوا هقولكم سر ا نا واحد من الناااس كونت بفكر ان الحب دا وهم من اللى انا شوفته وحسيته بسى كل لما افكر شويه بالعقل اقول يابنى انت اكيد هتتجوز وعشان تتجوز لازم تحب يبقى ازاى وهم وانت محتاجله وارجع تانى اسال نفسى طيب والناس اللى اتخدعم دا عيب فيهم ولا فى الحب اسئله بجد شغلانى؟

بسى تعرفوا ايه سر فشل الحب الوقتى من وجهه نظرى:
انا شايف الواحد اللى بيحب بيحب عشان يبقى زى صحبه وزميله عشان لماا صحبه يقول انا بحب ويتكلم عن حبيبته صحبناا يكون له كلام يتكلم فيه
صحيح زى مقالت الست العيب فيكم يافى حبيبكم اما الحب ياروحى عليه
بسى تعرفوا اللى انا بجد امنت بيه ايه:
ان لا الخالى مرتاح ولاالعاشق مرتاح
ياريت كل واحديقرا المقال ده يجاوبنى على السؤال
هو ايه معنى الحب؟؟؟؟؟؟؟

أضف الى مفضلتك
جيسي 1333
جيسي 1333

انثى
المهنه : هو ايه معني الحب Collec10
المزاج : هو ايه معني الحب Qatary24
الهوايه : هو ايه معني الحب Travel10

هو ايه معني الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: هو ايه معني الحب   هو ايه معني الحب Icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 11:32 am

مفيش حد في الكون يقدر يجوبك علي السؤل ده ...
ولوحد ادعه كده.... يدوبد هيقولك تجاربه شخصيه وإزماته العاطفيه ......... . لكن الحقيقه زي ما انت قولت الحب ده فعلا احل حاجه في الدنيا نجم عاليه شجره خضره ورده صافيه اجمل ما ممكن يتخيله بشر....
وكل انسان بيحب بطرقته
اما الندم العزاب الخيانه الي بنحصل نتيجه الحب ؟؟
*احنى بنسبها للحب بس هى مش حب هي مجرد وسيله نعبر بيها عن سوق اختيارنا باسم (الحب
بس الحب زي ما قولت قبل كده هو أسم من كل شئ الحياه وأعتقد ايضا وما ورء الحياه
وفي النهايه اقول العلم عند لله

المرسل جيسي1333
crazy pepsi
Hot Summer
Hot Summer
crazy pepsi

ذكر
المهنه : هو ايه معني الحب Studen10
المزاج : هو ايه معني الحب Qatary31
الهوايه : هو ايه معني الحب Swimmi10

هو ايه معني الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: هو ايه معني الحب   هو ايه معني الحب Icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 6:11 pm

بجد يا بيسو موضوع جامد اووووووووووووووووووووووي والله انا مش بشارك في اي موضوع بس الموضوع دا عاجبني شان كدا جاي ارد عليك
انت عايز رد علي السؤال دا ازاي ايه معني الحب ؟
الحب دا حاجه جواك وبعدين الحب احساس حلو بس فيه كلمة حلوة انت قولتها الي بيحب بيبقي عايز يحب زي صاحبه عشان يتكلم عليها شوية او البنت برده تعمل زي صاحبتها وبعدين دلوقتي والله البنات اسخن من الاولاد وانا عن نفسي مش بحب حد بحب الحاجه امي
الاالت
https://farfesh.ahlamontada.net

هو ايه معني الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-