منتديـ فرفشـ
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم انت لم تقم بالتسجيل يشرفنا ان تقوم بالتسجيل اذا رغبت بالمشاركه في المتندي
منتديـ فرفشـ
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم انت لم تقم بالتسجيل يشرفنا ان تقوم بالتسجيل اذا رغبت بالمشاركه في المتندي
منتديـ فرفشـ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديـ فرفشـ

أهلاً وسهلاً بك يا زائر ، منوّر منتدي فرفش

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
حصريا حفلة تامر حسني في مارينا بمساحة 290 ميجا

الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا ..............

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
crazy pepsi
Hot Summer
Hot Summer
crazy pepsi

ذكر
الدوله : الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Egypt113
المهنه : الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Studen10
المزاج : الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Qatary31
الهوايه : الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Swimmi10

الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Empty
مُساهمةموضوع: الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا ..............   الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 10:39 am

الأنانية في الحب موضوع مهم جدا

انا هطرح كام نقطة في الموضوع وهسيب المناقشة ليكم
في حاجة كتير او في اتهام دائما موجه للشباب انهم مهملين في رعاية البنات او مشاعرهم

والأتهام ده موجه لشباب بطريقة مستمرة بس في الغالب بيكون العكس هوا الصح

ان البنت عاوزة ان الولد يديها كل الاهتمام بدون اي مقابل وبيتكون هيا الي بتدوس على مشاعره لأنها انانية

عاوزة كل حاجة ليها وبس وده طبع في النساء عامة ومن احد العيوب الي فيهم الي بيتولدوا بيها

طبعا الكلام انا شفتة الاف الاف المرات ومش هقول ان الغالبية عشان ملقيش حد يزعل وبيقولي لا نسبة قليلة الي كده

انا هقول ان الظاهرة دي موجودة وحقيقة ومش حالة ولا اتنين
انا ممكن اقول انها احد اهم الأسباب للمشاكل الي بيتحصل بين الطرفين موضوع الأنانية

وعشان البنات ميقولش اني بكرهم او بتجني عليهم الموضوع ده برده في الشباب بس مبيظهرش كتير زي البنات

الخلاصة ان الموضوع موجود في الطرفين بس في البنات اكتر لأنه ده طبع فيهم

................................................

الأنانية بتقتل كل حاجة حلوة ومبتظهرش حلاوة اي حاجة وبتاكل اي حاجة تتقدم للشخص ده ويكون عاوز زيادة وده بيجي على حساب الطرف التاني الي مطر انه يدي وميلقيش مقابل ولو حتى باحساسة انه قدم حاجة

.......................................
الجملة دي انا حبيت اختم بيها الموضوع

طبعا انا مكلمتش في كل نواحي الموضوع لأن المناقشة فيه كبيرة وفي حاجات كتيرة ممكن نكلم فيها في الموضوع ده

انا سيبكلم انتوا بقية الكلام والنقاش وانا معاكم وعاوزة اسمع اراءكم في الموضوع ده لأنه مهم جدا

وفي الأخر اتمنى ان الموضوع يكون عجبكم
https://farfesh.ahlamontada.net
meroo
نائب المدير
نائب المدير
meroo

ذكر
الدوله : الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Egypt113
المهنه : الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Studen10
المزاج : الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Qatary24

الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Empty
مُساهمةموضوع: رد: الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا ..............   الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا .............. Icon_minitimeالأحد فبراير 01, 2009 6:07 pm

مـــــــــشـــــــــكــــــــــــور يا حـــــــــــــبــــــــــي
https://farfesh.ahlamontada.net

الأنانـــــــــــــــية في الحــــــــــــــــــــب, موضوع خطير جدا ..............
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-